Sul on maailmale midagi öelda? Tahad, et teised näeksid su lugusid, pilte või videoid? Saada kõik aadressile noortehaal@delfi.ee või saada läbi veebi!
Toimetaja vaatab saadetud materjalid läbi ja silmapaistvamad ilmuvad Noorte hääles.

Kuus nippi, mis aitavad sul lahkuminekust üle saada

 (1)
Noorte Hääle fotolavastused
Foto on illustreerivFoto: Tiit Blaat

Kellel poleks kasvõi kord elus tulnud ette rasket lahkuminekut, kus naeratuse asemel kisuvad suunurgad hoopis allapoole. Paraku ei ole suhte lõpust üle saamiseks üht kindlat rohtu, kuid kindlasti on erinevaid
viise, mis lahkumineku pisutki kergemaks muudavad. Vaata, mida soovitab sel puhul allwomenstalk'i toimetus ning kirjuta kommentaaridesse, mis just sind suhte purunedes taas jalule on aidanud.

1. Ära poe pere ja sõprade eest peitu

Parim turgutus lahkumineku korral on rääkimine inimestega, kes sind armastavad. Su pere ja sõbrad tahavad sinu jaoks olemas olla, nii et lase neil aidata. Sa ei pea kartma, et su mured neile koormavad on. Lase oma lähedased endale lähemale.

2. Õpi ka üksi olema

Kõlab masendavalt, kuid see soovitus pole terveks eluks. Selle all tahetakse öelda hoopis seda, et lõbusalt aja veetmiseks ei pea sa kellegagi tingimata paar olema. Väga tihti ajab inimesed endast välja hirm üksioleku ees ning see muudab lahkumineku korral enesetunde veelgi hullemaks. Mine julgelt üksi kinno või välja sööma — õpi iseenda seltskonda nautima. Öeldakse, et lahkuminekust üle saamiseks vajad sa vähemalt poolt sellest ajast, mil te koos olite. Ja lõppude lõpuks parandab aeg haavad.

3. Vii oma mõtted mujale!

Seotud lood:

Üks hull asi, mida sa endale lubada ei võiks, on üksi konutamine ja juhtunu analüüsimine. Nii muutub lahkuminek sinu jaoks kinnisideeks ning muud mõtted sulle enam ligi ei pääsegi. Tee trenni, loe, kaunista kodu, võta lemmikloom. Lühidalt öeldes, leia endale tegevus, mis viiks mõtted mujale. Kui end millegi uuega seod, jääb sul vähem aega kurbadeks mõteteks ja pahadeks emotsioonideks, mis lahkuminek sinus põhjustas. See on suurepärane aeg proovida midagi uut, millest ammu unistanud või mõelnud oled. Enda elu täiendamine ja põnevamaks muutmine aitab sinu sees pakitsevast kipitusest kergemini lahti saada.

4. Mine linnast välja

Oma probleemide eest ära jooksmine pole tulemuslik, kuid tihti on just keskkonnavahetus see, mis teeb head. Külasta mõnd teises linnas elavat sõpra või mine avasta mõni uus koht, mille vastu ammu huvi oled tundnud. Suure tõenäosusega saabud koju tagasi värskema ja rõõmsamana.

5. Ela end välja

Loe veel

Sa pead auru välja laskma. Pea päevikut, kirjuta blogi, nuta kellegi õlal või räägi end tühjaks. Sa pead tunded enda seest välja laskma, vastasel juhul võib võimust võtta kibestumus.

6. Hoolitse enda eest

On mis on, sa pead enda eest hoolitsema. Tee neid asju, mis sind õnnelikuks teevad. Toida oma keha ja meeli, luba endale rohkem!

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare