“Tegelikult tegin ma omale Twitteri konto seetõttu, et tahtsin Britney Spearsi järgida. Ma olen suur fänn,” ütles noormees Business Insiderile.

Kuna tal oma igapäevaelu kohta midagi erilist säutsuda polnud, siis hakkas ta jagama suvalisi fakte, mida ta internetist leidis, samal ajal kui oma päristööd edasi lükkas.

Selle peale oli tal annet. Aastaks 2011 otsustas ta säutsumisega 24/7 tegelema hakata. Nii ta tegigi, iga 15 minuti tagant, kui täpne olla.

Nii sündis @UberFacts. Aastaks 2012 oli tal 200 000 järgijat. Nende seas ka tuntud nimed, nagu näiteks Paris Hilton ja Kim Kardashian. Palju ei läinud aega, kui reklaamivõrgustik teda üles leidis.

Siis sai noormees aru, kuidas ta raha saab teenida. Nii hakkas tema taskusse voolama 600-800 dollarit nädalas. Noormees ei suutnud oma õnne uskuda.

Täna on Sanchezil 9,4 miljonit Twitteri järgijat, 1,27 miljonit fänni Facebookis ja 468 tuhat järgijat Instagramis.

Hiljuti tuli noormees välja äppiga, mis toob talle lõpuks lisaraha — 60 000 dollarit nädalas. Samuti palkas noormees kaks inimesi, kes aitavad tal fakte koguda ja jagada. Nad säutsuvad 2-4 fakti tunnis.