"Pitti imagine on kogumik moetööstuse sündmustest kogu Itaalias. Kampaania põhirõhk on reklaamtahvlil, mis pildistati Florence Fashion Weeki jaoks. Moenädal toimub tuleva aasta alguses," selgitas Brandt Noorte häälele, mis kampaaniaga täpsemalt tegu on.

"Kuna Pitti hõlmab kõiki Itaalia brände saan ilmselt öelda, et see on siiani mu suurim töö," lisab Milanos modellina leiba teeniv Erko, kes enda sõnul ei tea, kuidas see kampaania veel tema karjääri mõjutab, kuid usub, et positiivselt.

Kampaania, mille nägu Eesti modell on, ilmub enam-vähem kõikides Itaalia ajakirjades. "Üleeile juhtus mu kätte ajakiri Men's look, millele paar nädalat tagasi pildistasin ja leidsin selle kampaaniapildi juba ka sealt. Kuid ei saa märkimata jätta, et see ilmub ka Itaalia Vogue's." Moepiiblit kui sellist Ergol endal ei ole. "Ma ei ole ajakirjade lappaja," tunnistab poiss. 

Paar aastat tagasi Delfile antud intervjuus rääkis Ergo, et ei uskunud, et modellindus üldse tema jaoks olla võiks. Samuti ei arva ta, et selle ametiga elu lõpuni tegeleb: "Kindlasti ei saa ma tegeleda elu lõpuni modellindusega, isegi kui tahaks, sest siin mängib suurt rolli vanus. Kuid, minu suurim soov on õppida ja saada näitlejaks. Seega, tuleval aastal liigun Los Angelesse ja jään pikemaks ajaks sinna paikseks."

Pilti Erko Brandtist, mis kõiki Itaalia väljaandeid ehima hakkab, näed ülevalt!

Kui tahad osa saada Erko huvitavast ning kiirest elust, jälgi tema Instagrami @erkobrandt, kuhu ta aktiivselt postitab oma pildistamisi ja tegemisi.