Facebook kasutab algoritme, et otsustada, millised postitused kasutaja uudisvoos ilmuvad. Seega pole tegemist pelgalt järjestikuste positustega sinu sõpradelt ja asjadest, millest sa huvitatud oled. Tänaseks on uudisvoog hoolikalt kureeritud esitlus, mis sõltub sinu veebikäitumisest.

"Ma tahtsin näha, kuidas minu Facebooki kogemus muutub, kui ma kogu aeg robotit tema tehtud otsuste eest kiidan, öeldes talle, et ta on head tööd teinud, mulle meeldib see," kirjutab Honan The Wire'i vahendusel ja tunnistab, et tulemused olid erakordsed.

Honan pani tähele, et kui vajutada "meeldib" mõnele näiteks lehmadega seotud loole või leheküljele, siis Facebook soovitab sulle kohe teisi teemasse puutuvaid postitusi või lehekülgi ja seda lõputult. Seega muutis ajakirjanik reegleid ja vajutas "meeldib" ainult esimesele neljale temaatilisele loole, kuid mitte enamatele, sest muidu oleks võinud ta farmindusrattasse igaveseks kinni jääda.

Kui Honan oli umbes tunni aja jooksul vajutanud "meeldib" suurele hulgale asjadele, siis ei esinenud tema uudisvoos enam inimesi ja nende postitusi, vaid seal olid enamasti ainult brändide fännileheküljed ja nende postitused. Sellist eelistustel põhinevat taktikat kasutavad ka paljud teised veebilehed.