Üks neist siis sõpruskoolide vahelise partnerluse arendamine. Kevadel saatis üks Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi poiss Sander siia õpilastele täitmiseks küsimustikud. Nüüd tahtis ta vastanuid õpilasi tänada ja saatis Eestist neile kingitusi. Minu ülesanne oli need koolidesse ja õigete lasteni toimetada. Sandri kingituste seas oli palju tarvilikku: pastakaid, märkmikke, kirjaplokke, kääre ja nii edasi. Nalja sai, kui seletasin "Hello Kitty" (pastakatel logod) toodete populaarsust Eestis ja mujal maailmas (hambapastast koolitarvete ja voodipesuni). "Mis? Roosa kass? Pink panther for babies?" Mõnevõrra imestasin, et kääre keegi ei krahmanud, seega tuli seletada, milleks neid terariistu üldse kasutatakse. Esiti läksid kohe soojade saiadena märkmikud.

Damol-Tindongo koolis valmistasime toiduprojekti raames Ghana põhjapiirkonna rahvustoitu "tubani" - oalehtede mahla ja hirsijahu koogikesed, mida süüakse õli ja pipraga ning mida tehakse aurutamise meetodil.

Olen alustanud ka laste lugemisoskuse parendamisega. Testitud on enamik Kongo algkooli toetuslapsi lugemises (vaid puudujad testimata) ning nendega on juba ka esimesed lugemistunnid tehtud. I kooliastme lastega on rohkem küll vaja kehakeeles ning väga aeglases ja lihtsas inglise keeles rääkida, sest sõnavara neil väga lai pole, kuid armsad ja asjalikud on nad sellegipoolest. II kooliastmega saab ka juba erinevaid sõnavaramänge teha. Püüan lõimida lihtsaid aktiiv -ja loovõppe meetodeid lugemisharjutustesse.