1.Lase päike sisse!

Tõmba kardinad eest! Päevavalgus aitab kehal kiiremini ärgata, see annab kehale märku, et päev on alanud. Kevade tulekuga kõlab see ju veel eriti mõnusalt. Tõmba kardinad eest, mõnule hetk päikese käes ja alusta oma päeva!

2. Valmista kõik võimalik eelmisel õhtul ette

*Paki lõuna kaasa
*Vali riided välja
*Kui käid trennis, pane trennikott valmis
*Paki kooli- või tööasjad

3. Muusika!

Alusta oma hommikut muusikaga, mis viib tuju lakke.

Vaata näiteks: Vara üles, hilja voodisse: 23 MUUSIKAPALA igale maitsele, millest hommikul mõnusa energialaksu saad

Või hoopis: 7 muusikapala, mis sind hommikul üles ajavad ja ei luba sul enam äratuskella edasi lükata

4. Igal asjal on oma koht!

Kui su võtmed, kingad, prillid, rahakott ja muu säärane on alati samade kohtade peal, ei kulu sul hommikul nende otsimise peale ei aega ega energiat!

5. Ärka tavapärasest pisut varem

Kui sulle meeldib enne voodist tõusmist voodis lesida, pane äratuskell varasemaks.

6. Tee trenni!

Kui vähegi võimalik, liiguta end hommikul! Mine kiirele tervisejooksule või tee hommikuvõimlemist. Mõnus treening on hea viis päeva alustada ja terveks päevaks energiat koguda.