Lennart: Suureks abiks võiks ehk olla klassiekskursioon või väike piknik vabas looduses. Õpilased saaksid nii omavahel kui ka õpetajatega veidi vabalt suhelda ja reis tooks ehk klassiperekonda veidikene ühtsustunnet.

E: Vanemad peaksid oma lapsi kasvatama, mitte nagu praegu, et on vaba kasvatus ja ei hoolita. Lapsele antakse õigus, kui ta teeb pahandust ja ei nähta enda süüd. Vene ajal oli asi rangem ja õpilased kuulasid õpetajat nii nagu peab!

Jah: Kahjuks jääb puudu vastastikusest austusest. Aga seda just seetõttu, et õpilased ei hakka kunagi austama õpetajat, kes ei austa oma õpilasi ja oma ainet.

Pille: Teist inimest peab alati austama a priori, see tähendab, enne kui on üldse mingeid kogemusi, eriti tähtis on see õpetaja suhtes. Normaalne on oodata, et õpetaja ongi kõigi targem ja töötab laste edu nimel, mitte ei ole üks saamatu tola, kes ainult nõuab ja üldse ei aita. Iseasi kui mõni õpetaja neid ootusi petab. Suhtumise saab laps kodust. Kui see kasvatus on kodus tegemata, siis edasi minemiseks ja normaalse õpetaja-õpilane suhte loomiseks peab esmalt üle Himaalaja ronima.