Tegu on lihtsalt üksteise ületrumpamise ja inimeste sooviga proovida midagi uut.

Üksteist trumbatakse üle intuitiivsusega (mis viimasel ajal väga moes ja kasutajate jaoks mugavam), suuremate mahtude ning võimalustega. Rate oli omal ajal piisav ja on ka hetkel teatud vanuse- ja inimgruppidele piisav.

Ühel hetkel toimus peamiste generatsioonide (kes hetkel 15-25 aastat vanad) ülekolimine Orkutisse. Miks täpselt, seda ei oska ilmselt keegi seletada. Orkut muidugi säras Rate kõrval suuremate võimalustega. Omal ajal kurdeti, et Orkutis pole piltide hindamise võimalust, kuid nüüd on vähe inimesi, kes seda igatsevad.

Siis tuli Facebook, mis on Orkutist erinev eelkõige kasutajamugavuse ja rakenduste poolest. Kuigi Orkutis on juba mõnda aega ka rakendused olnud, ei löönud need läbi. Vahel harva leiab mõni sõber Orkutis Facebookis maha kopeeritud rakenduse (nt Top Friends Today jne). Kuid Orkutis olevad rakendused pole siiski samad.

Lisaks on Facebookis ülimugav linke-teksti-pilte-videot-olekut jagada - need lähevad seinale. Lisaks on Facebooki rakendused mitmekülgsed ja neid on isegi lihtne teha. Seda on näidanud eriti viimasel ajal moodi tulnud eestikeelsed rakendused (nt Mida sinu sõber arvab sinust? jne).

Milline sotsiaalmeedia sait aga järgmisena moodi tuleb, seda ei oska hetkel keegi öelda.

Google rääkis mõnda aega tagasi Facebooki-sarnase sotsiaalmeedia-lehe tegemisest, kuid nad loobusid sellest lihtsalt põhjusel - Facebook on juba olemas. Hetkel on ta selleks, et jääda, kuid sotsmeedia gurud ennustavad, et mõne aasta jooksul peaks tekkima uus lehekülg, mis kõik taas üle võtab. Jääme ootama, sest hetkel ei oska küll midagi Facebookist paremat ette kujutada, või mis?