Välismaal on sarnased kampaaniad laialt levinud - tšekid end foursquare'i või mõne sarnase rakenduse (nt Gowalla) abil mõnda kohta sisse ja saad alet või siis näiteks, tasuta kohvi. "Solaris on alati aktiivselt kasutanud sotsiaalmeediat ja erinevaid innovaatilisi lahendusi, mistõttu tundus ka foursquare'i edendamise idee koheselt väga põnevana," sõnas Silver.

Üle maailma hoogsalt populaarsust koguv foursquare on nimelt mobiilirakendus, mille saad endale alla laadida, sinna konto regada ja
siis kohtadesse sisse tšekkida. See on omamoodi asukohapõhine Facebook või Orkut, millega näed, kus su sõbrad asuvad ja millega tegelevad. Sisse šekkimiste eest saab staatusemärke (badge'sid) ja nüüd Solarisest ka allahindlusi.

Solarise Mayor (koha boss - kõige rohkem sinna sisse tšekkinu) saab näiteks Solarise Vapianost tasuta kohvi. "Tulevikus tuleb pakkumisi ilmselt mitmetelt erinevatelt Solarise poodidelt ja teenusepakkujatelt nii Mayor'itele kui ka lihtsalt Solarisse sisselogitunutele," mainis Silver.

Seekordsel üritusel Solarise EMT esinduses ulatus sissetšekkinute arv pea sajani. Kuid kas ka tulevikus tuleb nn "Swarm Party'sid", kus üritatakse veelgi suuremaid sissetšekkijate rekordeid? Silver vastas sellele: "Hetkel ei oska kommenteerida, kuid iroonilisel kombel tulid just samal päeval välja uued foursquare'i märgid - Super Duper Swarm (500 inimest) ja Epic Swarm (1000 inimest), seega laienemisruumi on."