Sul on maailmale midagi öelda? Tahad, et teised näeksid su lugusid, pilte või videoid? Saada kõik aadressile noortehaal@delfi.ee või saada läbi veebi!
Toimetaja vaatab saadetud materjalid läbi ja silmapaistvamad ilmuvad Noorte hääles.

Tahad end juba täna hästi tunda? TOP 4 nõuannet, kuidas end oma kehas paremini tunda



Tahad end juba täna hästi tunda? TOP 4 nõuannet, kuidas end oma kehas paremini tunda
Shutterstock

Kes siis ei tahaks peeglisse vaadates tunda rahulolu? Imeliselt kõhnad "iluideaalid" ajakirja kaantel ajavad vahel lihtsalt südame täis! Ollakse ju kursis, et kuulsustel on kümnepealised ilutiimid, kuid ikka võrreldakse end nendega. Mida teha? Pidada ektreemset dieeti või tuleb end igaveseks koju nelja seina vahele sulgeda? Õnneks mitte! Hakka armastama oma keha. Parimad sammud selleni jõudmiseks leiad siit!

1. Kanna riideid, mis Sulle meeldivad ning milles end mugavalt tunned

Tõmba jalga lemmikud teksapüksid ja täiesti tavaline T-särk ning oledki valmis! Pitsitav seelik annab Sulle kogu aeg märku, et sangad on jälle paisunud! Ka terve päev dressipükstes veeta on normaalne! Peaasi, et kannad seda, mis antud hetkel õige tundub.

Oluline on kanda ka õiges suuruses riideid. Olgem ausad, mitte keegi ei näe sinu pluusi, kleidi või pükste sisse, mis number või täht sinna kirjutatud on. Kui ajad endale liialt kitsad riided selga, tulevad kõik kehakumerused esile ja näedki palju ümaram välja. Kui ostad aga vabalt langeva ja häst istuva rõivaeseme, siis näed selles palju kõhnem ja parem välja.

2. Tee endale komplimente

Kleebi peegli peale motiveerivaid kirjakesi stiilis "Oled täiuslik!" ja igal korral, kui peeglist mööda satud kõndima, toob see naeratuse näole. Positiivsed mõtted on üliolulised!

Seotud lood:

Tähtis on tunda rõõmu ka väikestest saavutustest. Näiteks kui hakkasid just trenni tegema ja oled paar kilo alla võtnud, siis on see suur asi. See ei tähenda muidugi, et võiksid nüüd pirukate ja limonaadi kallale asuda. Nii tuleksid need kilod väga kiirelt tagasi.

3. Ära võrdle end teistega

Kõik inimesed on erinevad, seda nii iseloomult kui ka kehakujult. Mõtle, et oled enda ainus eksemplar ja ole rahul sellega, milline sa oled. Hea oleks ka leida endale oma stiil ja kanda asju, mis sulle hästi sobivad. Eelkõige keskendu aga enda headele omadustele ja tugevatele külgedele.

Tähtis on aga meeles pidada, et kui soovid enda keha mingil moel muuta, siis pead selleks eelkõige ise midagi tegema. Fakt on see, et ükski muutus ei toimu üleöö. Kui soovid näiteks kümme kilo alla võtta, siis pane paika mingi realistlik eesmärk. Mõtle näiteks nii, et iga päev, kui oled käinud trennis ja toitunud õigesti, siis on see samm eesmärgile lähemale.

Loe veel

Ja kui peaksidki enda arust "libastuma" ehk siis sööd näiteks paar kommi ja rikud enda reegleid, siis see ei tähenda, et nüüd on kogu päev hukka läinud ja võid ülejäänud päeva valimatult kõike süüa.

4. Liigu!

Mäletate, kuidas arukas blondiin Elle Woods filmis ütles: "Trenn vabastab kehas endorfiinid ja endorfiinid teevad sind õnnelikuks!" Tal on õigus. Liiguta end vähemalt kord päevas: käi jalutamas, tee kodus kõhulihaseid või mida iganes sulle meeldib teha!

Allikas: Huffington Post Teen

Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare